MBF Group - udany udział w targach kosmetycznych
- Utworzono: poniedziałek, 04, maj 2015 15:30
W kwietniu spółki MBF Group S.A. oraz Vabun S.A wzięły udział w targach kosmetycznych zorganizowanych przez wiodącą siec drogerii w Polsce.
Obecność na branżowej konferencji i targach kosmetycznych była niejako testem na to, jak rynek przyjmie pierwsze produkty spod marki Vabun. W targach brał udział Radosław Majdan sprawujący obecnie funkcję Prezesa Zarządu Vabun S.A. Natomiast oprócz samego Majdana, który jest głównym pomysłodawcą biznesu, firmę wspierał Adam J Kaczyński, czyli koordynator odpowiedzialny za jakość i produkcję. Zaś inwestora finansowego – spółkę MBF Group S.A. – reprezentował jej prezes Robert Krassowski.
– Na targach pokazaliśmy się z trzema gotowymi do sprzedaży produktami. W pierwszej kolejności były do perfumy oraz perfumowany żel pod prysznic linii Vabun Gold, a ofertę uzupełniały perfumy Vabun Sport. – opowiada Radosław Majdan – Żałować jedynie należy, że nie udało się zakończyć prac nad żelem pod prysznic z tej serii. Chcemy jednak by był on dopracowany i miał jak najwyższą jakość i trwałość. Prace w laboratorium są na ukończeniu i lada dzień dołączy on na półki sklepowe obok perfum tej linii – kończy Majdan.
Bez wątpienia zainteresowanie żelem pod prysznic oraz perfumami mile zaskoczyło zarówno osoby z Vabun S.A., jak i inwestora finansowego MBF Group S.A. Owocem dwudniowej konferencji oraz targów są podpisane pierwsze zlecenia na dostawy produktów do sieci drogeryjnych. Łącznie w pierwszym rzucie na półki trafi co najmniej 7.000 sztuk perfum i drugie tyle żeli pod prysznic.
- Przy utrzymaniu takiej dynamiki zamówień i takiej popularności produktu wśród branży kosmetycznej spółka Vabun S.A. będzie w stanie już w 2015 roku osiągnąć dodatki wynik. – cieszy się szef MBF Group, Robert Krassowski – Całkiem realny staje się także plan by w roku 2016 firma rozszerzyła działalność o produkcję i sprzedaż odzieży. Obecnie zaś kluczowe jest przygotowanie trzeciego zapachu dla mężczyzn oraz pierwszego dla kobiet. Do tego ostatniego dołączy szereg innych produktów kosmetycznych dla kobiet – podsumowuje Krassowski.
Rozwój projektu i prace nad kolejnymi wyrobami, to na dziś główny cel jej prezesa oraz pozostałych akcjonariuszy. Natomiast przy spełnieniu określonych wymogów kapitałowych MBF Group nie wyklucza upublicznienia Vabun S.A. Giełdowy debiut byłby znakomitym uwieńczeniem całego przedsięwzięcia.
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2746 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki