• NCIndex
  • NCIndex30
Wykres indexu
NEWCONNECT - NAJWIĘKSZE OBROTY
WSKAŹNIKI MAKRO
SymbolWartość
Inflacja CPI16.6%
Bezrobocie5.0%
PKB1.4%
Stopa ref.5.75%
WIBOR3M5.86%
logo sponsora
GIEŁDY - ŚWIAT
INDEKSY - POLSKA
TOWARY
  • STAN RYNKU:
  • OBROTY (w tys. zł):
  • WZROSTY:
  • SPADKI:
  • BEZ ZMIAN:

Rok zgodny z założeniami

Pod koniec czerwca 2012 roku na NewConnect pojawiły się papiery AdMassive S.A. Od tego wydarzenia minął już niemal rok, a teraz Spółka przekazała inwestorom raport, w którym odniosła się do całego 2012 roku.

Co mówią skonsolidowane dane finansowe? Obejmują one wyniki  Emitenta, ADM Net Sp. z o.o. oraz Leber Media Sp. z o.o. (oba podmioty zastały nabyte w 2011 roku, więc dane porównywalne za 2011 rok dotyczą jedynie danych jednostkowych). W tym czasie Grupa uzyskała 15,8 mln zł przychodów ze sprzedaży, co było rezultatem lepszym od tego z poprzedniego roku o niemal 3 mln zł. Co ważne, Grupie udało się także poprawić swoje wyniki. Na sprzedaży skonsolidowany zysk wyniósł 1 mln zł, co było wartością porównywalną z rezultatem z poprzedniego roku. Wynik na działalności operacyjnej wzrósł o nieco ponad 17 proc. i wyniósł 1,16 mln zł, a w ostatecznym rozrachunku dwanaście miesięcy minionego roku zamknęło się z zyskiem netto na poziomie 880 tys. zł, co oznacza niemal 8 proc. zwyżkę w relacji r/r.

Według Marcina Szymczaka, prezesa zarządu Admassive uzyskane wyniki są korzystne i zgodne z wcześniejszymi planami. Określa on 2012 rok jako „niezwykle ciekawy dla rozwoju Spółki”. Według niego cały miniony rok był związany z rozwojem oferty produktowej dla klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw, a w ofercie pojawiło się blisko 10 nowych produktów. Za sprawą ekspansji sieci sprzedaży w Polsce i za granicą koszty wzrosły o 24 proc. w relacji r/r, co istotnie wpłynęło na ostateczny wynik.

Środki pozyskane z emisji akcji serii B (2,45 mln zł) zostały przeznaczone m.in. na budowę platformy technologicznej, akwizycje i zakup technologii, rozwój struktur sprzedażowych oraz zwiększenie efektywności (wdrożenia rozwiązań klasy CRM). W drugim kwartale Emitent nabył wszystkie udziały w ADM Net Sp. z o.o. (firma zajmuje się zarządzeniem emisją reklam w sieci współpracujących witryn internetowych) oraz LeberMedia Sp. z o.o. (która zapewnia kompleksową obsługę kampanii reklamowych).

W czerwcu firmie udało się otworzyć biuro handlowe w Gdańsku. W lipcu firma posiadała przedstawicieli w sześciu największych miastach w Polsce – w tym dwa formalne oddziały w Krakowie i Kielcach. W długoterminowej perspektywie Spółka chce jednak otworzyć kolejne placówki – m.in. w Rzeszowie, Wrocławiu czy Lublinie oraz w Londynie. W tym samym miesiącu Emitentowi udało się nawiązać współpracę z dwoma partnerami – w  Łodzi i Bydgoszczy, którzy pod szyldem Spółki będą dystrybuować jej wyroby. Do oferty wprowadzone zostały nowe produkty. Chodzi m.in. o narzędzie, które pozwala stworzyć sekcję video na żywo na własnej stronie internetowej, aplikację na Facebook oraz program emitowany na ekranach w wybranych klubach fitness, przeznaczony do promowania produktów związanych z branżą health&fitness.

W październiku AdMassive podpisał umowę objęcia 80 proc. udziałów w StrongestMedia Ltd. z Wielkiej Brytanii za 1,2 mln zł, podmiocie specjalizującym się w tworzeniu kompleksowej strategii promocji produktów w Internecie. Pod koniec roku Emitent wdrożył finalnie system CRM, który ma na celu zoptymalizowanie procesów zarządzania i logistyki w firmie.

 

W lutym tego roku nastąpiło kilka zmian w akcjonariacie i zarządzie Spółki. Ówczesny prezes – Rafał Michalczyk złożył rezygnację (w związku z podjęciem przez niego nowych obowiązków polegających na wsparciu firmy na rynkach zagranicznych). W jego miejsce powołano Marcina Szymczaka, ówczesnego prokurenta i dyrektora zarządzającego. W lutym Spółka domknęła także emisję akcji serii C, z której pozyskała 1,1 mln zł, a niedawno temu zmieniła nazwę na AdMassive Group S.A.

Teraz celem Spółki jest m.in. rozbudowa sieci sprzedaży oraz rozwój oferty produktowej.

 

W pierwszym kwartale tego roku Grupa uzyskała 3 mln zł przychodów ze sprzedaży i 196 tys. zł zysku netto. W raporcie władze zwróciły uwagę m.in. na trudną sytuację gospodarczą firm z sektora MŚP, w rezultacie której przedsiębiorstwa „mniej aktywnie poświęcały swoje środki na dodatkowe aktywności internetowe”.

 

Emitent oferuje usługi, które pozwalają efektywnie zwiększyć sprzedaż produktów i usług klienta. Działania te realizowane są poprzez innowacyjne narzędzia technologiczne, korzystające z Internetu i innych mediów cyfrowych do poszukiwania nowych rynków zbytu dla swoich klientów.

Jacek Jarosz

Reklama AEC

Reklama NEWWEB

Gorące tematy

Cloud Technologies ...
Cloud Technologies przejdzie na główny ...
Scope Fluidics wdraża ...
Scope Fluidics podpisała list intencyjny o ...
JR Holding angażuje się ...
Rozwijane od kilku lat przez Kubę ...
Big Cheese Studio ma ...
Big Cheese Studio podpisała z Microsoftem ...
Auxilia S.A. terminowo ...
Auxilia S.A. dokonała terminowego wykupu ...
DRAGO entertainment ...
DRAGO entertainment kontynuuje działania ...

Raporty

Suplementy na NewConnect
Paliwa na NewConnect
Paliwa na NewConnect

W ostatnich dekadach wiele ...

Restauracje na NewConnect
Restauracje na NewConnect

Na rynku NewConnect ...

Producenci gier na NewConnect
Producenci gier na NewConnect

Piętnaście czy dwadzieścia ...

FMCG na NewConnect
FMCG na NewConnect

Czym jest sektor FMCG? Ten ...

Recykling na NewConnect
Recykling na NewConnect

Szeroko pojęty recykling to ...

Nieruchomości na NewConnect
Nieruchomości na NewConnect

Sektor „nieruchomości” na ...

Więcej

Kontakt

  • Strona należy do spółki:
    Financial Markets Center Management Sp. z o.o. Nr KRS 0000237621
  • Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.

Partnerzy

Księgarnia Maklerska.pl działa w ramach firmy Epilog. Istnieje w sieci od 1 maja 2007 roku. Zajmuje się sprzedażą książek przede wszystkim o inwestowaniu na giełdzie.