Abpol już na NewConnect
- Utworzono: czwartek, 18, kwiecień 2013 11:55
Dystrybutor produktów FMCG – Abpol Company Polska S.A. zadebiutowała dziś na NewConnect. Na otwarciu jej walory nie zmieniły ceny (przynajmniej do południa).
Zakres działalności Spółki skupia się wokół dystrybucji produktów innych producentów nie posiadających własnych kanałów, konfekcjonowaniu produktów (import, pakowanie i foliowanie) na zlecenie Reckitt Benckiser oraz produkcji i dystrybucji własnych linii produktów FMCG. Spółka dąży jednak do zbudowania własnej grupy marek i produktów, ponieważ marże możliwe do uzyskania są w takim wypadku dużo większe.
Strategia rozwoju
Ważnymi celami strategicznymi Emitenta jest m.in. rozwój dystrybucji produktów FMCG w dotychczasowych kanałach sprzedaży oraz poszukiwanie nowych okazji sprzedażowych. Kolejny element to tworzenie nowych, własnych linii produktów oraz marek, których rozwój ma być finansowany głównie w oparciu o fundusze własne i kredyty bankowe, ale pozyskanie środków z rynku giełdowego jest również brane po uwagę.
Instrumenty debiutujące:
- 3.600.000 akcji serii A,
- 541.308 akcji serii B.
Wszystkie o wartości nominalnej równej 1 zł każda.
Z pełnym opisem Spółki można zapoznać się tutaj.
Relacja video z debiutu:
Jacek Jarosz
Reklama AEC
Reklama NEWWEB
Odwiedza nas:
2687 gości.
- Obroty
- *
- Wzrosty
- Spadki